INPUT 2011
Locatie: Beeld en Geluid (Mediapark, Sumatralaan 45, Hilversum)
Klik hier voor de routebeschrijving.

Inloop: 09:00 uur
Aanvang: 09:30 uur
Einde: 18:30 uur (met borrel aansluitend)

E-mail: input@nos.nl
Telefoon organisatie Input: 06-53293865
Telefoon Beeld en Geluid: 035-6775555

Toegang
Je kunt je als bezoeker aanmelden voor het INPUT festival via deze site. Klik hiervoor op de button ‘Aanmelden’ in het hoofdmenu. Toegang is gratis. Vorig jaar zaten de zalen goed vol. Let er dus op dat je je op tijd inschrijft, om teleurstellingen te voorkomen. 

Als je je hebt aangemeld en een bevestiging hebt ontvangen, kun je de hele dag naar het festival. Er zijn vijf zalen voor vijf verschillende thema’s. De films zijn onderverdeeld in de thema’s News, Sport en Human. In de andere twee zalen kun je terecht voor formatbesprekingen en workshops met documentairemakers.

Wat is INPUT?
INPUT is het documentaire- en televisiefestival van de publieke omroep, georganiseerd door de NPO, de NOS en het Nederlands Instituut voor Beeld en Geluid. Samen bieden zij een platform om de ontwikkeling van vernieuwende en onderscheidende programma’s te stimuleren. Op maandag 10 oktober 2011 wordt het gebouw van Beeld en Geluid op het Media Park omgetoverd tot een filmhuis met verschillende zalen. Documentaires, dramaproducties, korte films en fictie van over de hele wereld, discussies met makers, workshops en formatbesprekingen zorgen die dag voor kennisdeling en nieuwe inspiratie. Voor programmamakers, televisiejournalisten, documentairemakers, zendermanagers, producers, studenten van de filmacademie. Kortom, voor alle mensen met liefde voor het televisievak.

Ben jij een maker? 
Voor de komende editie van INPUT is het niet meer mogelijk om materiaal aan te leveren. Het programma staat vast. Maar ben je nu bezig met een film die interessant kan zijn voor het festival in 2012? Stuur dan een mail naar input@nos.nl. We ontvangen graag je idee.

    • Programma

      Klik hier voor het programma van INPUT 2011
      (wijzigingen onder voorbehoud)
    • Organisatie

    • Twitter #INPUT2011

    • Facebook

    • Met dank aan